8. december 2020
»Nova spoznanja o na prvi pogled nepomembni in tudi ne ravno vrhunski seriji kopij segajo, zelo na široko, v številne evropske in ameriške zbirke in v opuse najpomembnejših slikarjev tistega časa.«
Marjeta Ciglenečki govori o raziskovanju zbirke in njenem pomen v evropskem kontekstu.
8. december 2020
»Seveda je šlo tudi za prestiž tistih, ki si niso mogli privoščiti dragocenih izvirnikov, pa so s kopijami dokazovali svoje poznavanje in okus.«
Marjeta Ciglenečki razlaga motivacijo za kopiranje umetnin.
8. december 2020
»Anton Ingolič, ki je bil na Okrajnem ljudskem odboru Ptuj zadolžen za kulturo, je takoj po osvoboditvi preprosto zapečatil grajska vrata, 1. maja 1946 pa so grad že odprli za muzejske obiskovalce.«
Marjeta Ciglenečki govori o zgodovini gradu in odprtju za muzejske obiskovalce.